Kościół Bożego Ciała w Krakowie

  • DSC_1832 — kopia
  • CSC_1816 — kopia
  • CSC_2005 — kopia
  • CSC_2006 — kopia
  • CSC_2007 — kopia
  • DSC_1761 — kopia
  • DSC_1762 — kopia
  • DSC_1763 — kopia
  • DSC_1764 — kopia
  • DSC_1768 — kopia
  • DSC_1770 — kopia
  • DSC_1776 — kopia
  • DSC_1778 — kopia
  • DSC_1780 — kopia
  • DSC_1781 — kopia
  • DSC_1783 — kopia
  • DSC_1784 — kopia
  • DSC_1789 — kopia
  • DSC_1790 — kopia
  • DSC_1792 — kopia
  • DSC_1796 — kopia
  • DSC_1797 — kopia
  • DSC_1798 — kopia
  • DSC_1805 — kopia
  • DSC_1807 — kopia
  • DSC_1808 — kopia
  • DSC_1811 — kopia
  • DSC_1819 — kopia
  • DSC_1820 — kopia
  • DSC_1821 — kopia
  • DSC_1826 — kopia
  • DSC_1829 — kopia
  • DSC_1831 — kopia

 

Odkąd pierwszy raz wziąłem aparat fotograficzny do ręki fascynowały mnie fragmenty architektury wycięte z całości. Lubię fotografować i patrzeć na miejsca ,w których stykają się różne bryły, rytmy, linie i akcenty.  Wielkie gotyckie kościoły są pod tym względem bardzo wdzięcznym obiektem, chociaż osobiście wolę raczej zamki, które mają znacznie bardziej jednorodną fakturę bardziej surowe formy.

Z innych rzeczy, które lubię warto wymienić bezdennie głupie hasła reklamowe w rodzaju: kup u nas kosiarkę i zostań bohaterem w swoim domu… albo: bądź turystom we własnym mieście. Zupełnie nie rozumiem dlaczego nie doczekałem się jeszcze reklamy brzmiącej: bądź bezrobotnym we własnej pracy albo: zostań gościem w swoim domu.

biorąc jednak pod uwagę o rozwój haseł reklamowych nie będę czekał długo. Ktoś na to wpadnie wcześniej czy później.

A póki co bądźmy sobie turystami w Krakowie przy użyciu mojej strony. A co!? Jak reklama to reklama.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.